Case Study SEO - branża nieruchomości

Od 37 fraz do 1441 fraz w TOP 10

Trafił do nas Klient, który posiadał raczkujący serwis działający w branży nieruchomości komercyjnych. Portal agregował oferty z polskiego rynku najmu nieruchomości. Widoczność serwisów w Google była praktycznie zerowa. Pomimo tego, że klient posiadał nową stronę internetową, to było na niej sporo błędów technicznych.

Plan działań

Po wykonaniu pełnego audytu strony przygotowaliśmy plan działań na najbliższe 12 miesięcy. Stworzona przez nas strategia skupiała się między innymi na takich elementach jak:

  1. Optymalizacja techniczna – na podstawie przeprowadzonego audytu SEO przesłaliśmy do Klienta konkretne rekomendacje zmian na stronie. Dzięki współpracy z działem IT udało się wdrożyć wszystkie zmiany na stronie Klienta. Kluczową zmianą okazało się poprawienie linkowania wewnętrznego, dzięki optymalizacji tego obszaru serwis zaczął w krótkim czasie sporo zyskiwać na widoczności w wyszukiwarce.
  2. Content marketing – Klient zdecydował się samodzielnie tworzyć treści na swoją stronę. W Webiti przygotowaliśmy rozbudowany plan contentowy, na podstawie którego Klient mógł tworzyć wartościowe i dobrze rankujące artykuły.
  3. Link building – Klient przyszedł do nas ze stroną bez hostirii linkowania zewnętrznego. Tworząc naszą strategię działań zapolanowaliśmy także pozyskiwania wartościowych odnośników zewnętrznych prowadzących do domeny Klienta.

Wyniki

Już po 3 miesiącach od wdrożenia naszego audytu SEO strona zaczęła mocno piąć sie w górę. Od początku współpracy Klient odnotował:

  • Wzrost zapytań (leadów) z 0 do kilkunastu leadów tygodniowo.
  • Zwiększenie liczby fraz kluczowych w top 3 z 0 do 212.
  • Zwiększenie liczby fraz kluczowych w top 10 z 37 do 1441.
Case study - rozpoczęcie współpracy z Webiti
Widczność strony w top 3 wyników wyszukiwania Google

Podsumowanie

Kluczowym czynnikiem sukcesu było połączenie optymalizacji technicznej z efektywnym content marketingiem i strategią link buildingu. Te trzy elementy współgrały ze sobą i pozwoliły znacznie poprawić widoczność serwisu w Google.

Dobrze zaplanowana i konsekwentnie realizowana strategia SEO może znacząco poprawić widoczność firmy w internecie. Jeśli chcesz, aby Twoja strona również osiągnęła podobne wyniki, skontaktuj się z nami już dziś!

Ocena

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba ocen: 4

Autor

Darmowa wycena

Umów się na darmową konsultację z Ekspertem SEO.
Podobne artykuły
Scroll to Top