Google Moja Firma – dodanie użytkownika
Google Moja Firma (inne nazwy: Google My Business, GMF, GMB) to niezwykle przydatne narzędzie dla SEO lokalnego. Google Moja Firma to także potocznie znana „wizytówka Google”. Narzędzie to pomaga firmom […]
Google Moja Firma (inne nazwy: Google My Business, GMF, GMB) to niezwykle przydatne narzędzie dla SEO lokalnego. Google Moja Firma to także potocznie znana „wizytówka Google”. Narzędzie to pomaga firmom […]
Zastanawiasz się, jak wypowiedzieć umowę SEO zawartą z agencją? Wypowiedzenie umowy na pozycjonowanie strony to ważna decyzja, szczególnie, jeśli nie jesteś zadowolony z rezultatów lub jeśli znalazłeś lepszą ofertę. W
Google Search Console (GSC) to bezpłatne narzędzie od Google, które pozwala na analizowanie wyników danej strony w wyszukiwarce Google oraz diagnozowanie potencjalnych problemów związanych z indeksowaniem.
Google Search Console (GSC) – kompleksowy poradnik Czytaj więcej »
Czym jest Google Search Console i do czego służy? Google Search Console (GSC) to darmowe narzędzie oferowane przez Google, które pomaga właścicielom stron internetowych monitorować obecność ich witryn w wynikach
Jak nadać dostępy do Search Console (GSC)? Poradnik Czytaj więcej »
Z artykułu dowiesz się: Wstęp do zrozumienia przekierowań 301 Przekierowanie 301 to z definicji stałe przekierowanie jednej strony internetowej na inną. Jest to rozwiązanie, które pozwala przenieść całą wartość (moc)
Przekierowania 301. Jak używać przekierowań w SEO? Czytaj więcej »
Branża klienta: kancelaria prawnaUsługa realizowana przez Webiti: pozycjonowanie strony oraz link buildingStart współpracy: luty 2019 Wyzwanie Kancelaria prawna zwróciła się do nas z wyzwaniem zwiększenia swojej widoczności w wynikach wyszukiwania
Poprawa pozycji i widoczności strony kancelarii prawnej Czytaj więcej »
Branża klienta: Sklep z materiałami budowlanymiUsługa realizowana przez Webiti: pozycjonowanie stronyStart współpracy: styczeń 2021 Początkowa sytuacja W styczniu 2021 roku rozpoczęliśmy współpracę z klientem działającym w branży budowlanej. Naszym celem
Zwiększenie widoczności SEO dla sklepu z materiałami budowlanymi Czytaj więcej »
Z artykułu dowiesz się: Wprowadzenie do tematu linków kanonicznych Linki kanoniczne (możesz spotkać się także z nazwą „canonicale” lub „tag kanoniczny”) spełniają ważną rolę w SEO, a mianowicie pomagają unikać
Jak i kiedy używać linków kanonicznych do poprawy SEO Czytaj więcej »
Z artykułu dowiesz się: Wprowadzenie do statusów HTTP Co to jest HTTP i jak działa? Protokół HTTP (ang. Hypertext Transfer Protocol) jest wykorzystywany do wymiany danych w internecie. Protokół HTTP
Tworzenie wartościowych i dobrze zoptymalizowanych wpisów na blogu może być jednym ze sposobów na sukces Twojej strony w Google. W dzisiejszym świecie SEO, gdzie konkurencja jest ogromna, każdy artykuł musi
7 kluczowych elementów SEO dobrego wpisu na blogu Czytaj więcej »
Jak czas temu trafił do nas Klient, który posiadał niewielki serwis działający w branży: zdrowie. Serwis zmagał się ze sporą duplikacją wewnętrzną oraz działał na dość archaicznej themplatce. Z powodu
Indeksowanie stron internetowych to proces, który polega na skanowaniu przez wyszukiwarki internetowe (Google, Bing i inne) stron www w celu poznania i zrozumienia ich zawartości oraz struktury. Jeżeli algorytmy wyszukiwarki uznają, że analizowana podstrona jest wartościowa (i może być przydatna dla użytkownika) to dodają ją do swojej bazy danych (indeksu).
Każdy kto miał styczność z pozycjonowaniem stron prędzej czy później spotka się z pojęciem link buildingu. W tym artkule postaram się wyjaśnić czym jest link building, jakie znaczenie ma on dla stron internetowych, jak tworzyć strategię link buildingowe oraz w jaki sposób pozyskiwać linki dla swojej domeny.
Znaczenie link buildingu dla SEO: strategie i najlepsze praktyki Czytaj więcej »
Jeden z Klientów z branży beauty (e-commerce z produktami do pielęgnacji) w styczniu 2023 roku przeszedł do nas z konkretnym celem – zależało mu na zwiększeniu widoczności swojej strony w top 10 wyników wyszukiwania Google.
Jeden z naszych klientów z branży edukacyjnej, którego początki ograniczały się do pozycjonowania bloga (celem było siągnięcie ruchu na bloga i zwiększania świadomości marki) i stron ofertowych, postanowił rozszerzyć swoją działalność o sklep internetowy.
Trafił do nas Klient, który posiadał raczkujący serwis działający w branży nieruchomości komercyjnych. Portal agregował oferty z polskiego rynku najmu nieruchomości.