Audyt SEO stron www

Czy Twoja strona internetowa nie zapewnia Ci wystarczającej liczby klientów? Czy zastanawiasz się, dlaczego Twoje pozycje w Google spadają? Czas na kompleksowy audyt SEO Twojej strony! Znajdziemy błędy na Twojej stronie i je poprawimy!

Sprawdzimy dlaczego masz niski ruch na stronie

Jesteśmy zespołem ekspertów SEO z ponad 10-letnim doświadczeniem. Oferujemy kompleksowe audyty SEO Twojej strony internetowej, które pomogą Ci zwiększyć jej widoczność w Google i przyciągnąć więcej potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, czy dopiero uruchomiłeś swoją stronę, czy też szukasz sposobów na jej optymalizację – nasz audyt SEO dostarczy Ci dokładnych i praktycznych wskazówek, dzięki którym Twoja obecność online stanie się silniejsza.

Krystian Woźny
Audyt SEO bloga

Serwisy contentowe

Sprawdzimy dlaczego Twoje treści nie docierają do większej grupy odbiorców.

Audyt SEO strony www

Audyt strony firmowej

Twoi klienci nie mogą Cię znaleźć w internecie? Dowiedz się dlaczego.

Audyt sklepu

Twój sklep nie generuje wysokiej sprzedaży? Powiemy Ci dlaczego!

Wdrożenie audytu SEO na stronie

Wdrożenie audytu

Oferujemy kompleksowe audyty SEO wraz z wdrożeniem zmina.

Co obejmuje audyt SEO?

Analiza techniczna strony (audyt SEO)

Analiza techniczna strony

Sprawdzamy, czy Twoja strona www jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, m.in. szybkość ładowania, struktura nawigacji, poprawność kodu.

Audyt linkowania (link buildingu)

Analiza linkowania

Sprawdzamy profil linków przychodzących i wychodzących, aby zidentyfikować potencjalne problemy z pozycjonowaniem i rekomendować działania naprawcze.

Analiza treści

Oceniamy jakość, unikalność i optymalizację treści na Twojej stronie. Sprawdzimy stopień nasycenia tekstów odpowiednimi słowami kluczowymi.

Analiza widoczności w Google

Badamy aktualną widoczność Twojej strony w Google i porównujemy ją z konkurencją. Dostarczamy szczegółową analizę, która pomoże Ci zrozumieć Twoją pozycję na tle rynku.

Weryfikacja strony pod kątem UX

Analiza UX i jej wpływu na SEO

Badamy doświadczenie użytkownika na Twojej stronie i jego wpływ na wyniki wyszukiwania. Analizujemy takie aspekty jak responsywność, nawigacja, czy czytelność treści.

Raport z audytu SEO

Raport podsumowujący z rekomendacjami

Dostarczamy Ci szczegółowy raport zawierający analizę i konkretne, uporządkowane rekomendacje, które pomogą Ci poprawić pozycjonowanie Twojej strony.

Ile kosztuje audyt SEO?

Lokalne serwisy, małe firmy usługowe

AUDYT BASE

Prowadzisz mały biznes lokalny? Twoja strona firmowa posiada tylko kilka podstron? Ten audyt jest dla Ciebie.

od 2500 zł netto

Średnie strony firmowe, blogi

AUDYT OPTIMAL

Audyt SEO rekomendowany dla średniej wielkości serwisów - stron firmowych, blogów.

od 3500 zł netto

Sklepy internetowe, duże serwisy

AUDYT CUSTOM

Kompleksowy audyt SEO dedykowany większym serwisom i sklepom internetowych.

od 4900 zł netto

Zakres audytu SEO

Sprawdź zakres prac, które wykonamy w ramach audytu SEO. Każdy nasz audyt jest szczegółowy i zawiera analizę wszystkich najważniejszych elementów Twojej strony.

Analiza techniczna strony - zakres audytu SEO

Sprawdź co wchodzi w zakres audytu SEO w obszarze analizy technicznej.

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

SKANOWANIE STRONY

Dostępność strony dla Google-Bota, plik robots.txt, błędy 4xx, błędy 5xx, mapa XML witryny.

INDEKSOWANIE

Nagłówki HTTP, adresy kanoniczne, meta robots, wersje językowe (href lang), przekierowania, sortowanie, filtrowanie.

ANALIZA SEKCJI HEAD

Weryfikacja meta title, meta description, meta robots i innych ważnych elementów w sekcji <head>.

STRONA BŁĘDU 404

Weryfikacja strony błędu 404 (kod odpowiedzi serwera, działanie, wygląd).

RENDEROWANIE STRONY

Poprawność renderowania strony, działanie strony bez elementów JavaScript / CSS, Google Cache.

MOBILE / RESPONSYWNOŚĆ

Weryfikacja działania strony w wersji mobilnej, zgodność danych wersji mobilnej z wersją desktopową, podstawowy UX wersji mobilnej, cloaking.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, mixed content, obecność złośliwego oprogramowania.

GRAFIKA NA STRONIE

Analiza grafik na stronie. Weryfikacja poprawności wdrożenia i optymalziacji atrybutów ALT, rozmiarów grafik, favicon.

SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA

Test czasu ładowania się storny (PageSpeed Insights / CrUX / Core Web Vitals).

Podstawowa analiza

Szczegółowa analiza

DANE STRUKTURALNE

Zastosowanie i poprawność wdrożenia danyuch strukturalnych (Schema).

Analiza linkowania - zakres audytu SEO

Sprawdź, co wchodzi w zakres audytu SEO w obszarze analizy linkowania zewnętrznego (profilu linków domeny).

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

PROFIL LINKÓW (BACKLINKI)

Analiza linków zewnętrznych prowadzących do domeny. Liczba domen odsyłających, typu linków, anchor teksty.

JAKOŚĆ LINKÓW ZWROTNYCH

Analiza linków zewnrznych pod kątem ich jakości i źródła pochodzenia.

STRATEGIA LINK BUILDINGU

Ocena strategii link buildingu i rekomendacje w tym obszarze.

BROKEN LINKS

Analiza linków, które prowadzą do niestniejących stron.

LINKI KONKURENTÓW

Analiza profilu linków konkurentów.

Ogólne statystyki linków konkurentów.

Dodatkowa analiza link GAP.

LINKI NIEBEZPIECZNE

Analiza linków potencjalnie niebezpiecznych. W przypadku ich wykrycia, przygotowanie listy takich linków.

Analiza treści - zakres audytu SEO

Poniżej znajduje się lista wybranych czynności, które wchodzą w skład audytu SEO w ramach analizy treści na stronie.

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

STRUKTURA TREŚCI

Weryfikacja struktury nagłówków Hx, wygląd treści (formatowanie), czytelność, osadzenie grafik.

AUDYT ISTNIEJĄCYCH TREŚCI

Ocena istniejących treści m.in. pod kątem odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi, optymalizacji pod kątem SEO.

THIN CONTENT

Występowanie w serwisie podstron niskiej jakości (bez wartościowej treści).

LINKOWANIE WEWNĘTRZNE W TREŚCI

Analiza, czy treści są dobrze połączone ze sobą za pomocą linków wewnętrznych.

DUPLIKACJA TREŚCI

Weryfikacja występowania zjawiska duplicate content (duplikacja zewnętrzna i wewnętrzna).

ANALIZA TREŚCI KONKURENCJI

Poporawność implementacji elementów wideo na stronie.

Podstawowa analiza do 2 konkurentów

Rozszerzona analiza do 3 konkurentów

ELEMENTY WIDEO W TREŚCI

Poporawność implementacji elementów wideo na stronie.

ANALIZA TREŚCI AI

Analiza treści pod kątem ich przygotowania przez AI (np. Chat GPT), weryfikacja indeksacji tego typu treści, a w przypadku wystąpienia błędów, przygotowanie rekomendacji.

Analiza widoczności w Google - zakres audytu SEO

Lista wybranych działań z zakresu analizy widoczności strony w wyszukiwarce Google.

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

ANALIZA POZYCJI W GOOGLE

Sprawdzenie aktualnych pozycji oraz widoczności słów kluczowych w wyszukiwarce, estymowany ruch.

ANALIZA WYŚWIETLEŃ I KLIKNIĘĆ (GSC)

Weryfikacja wyświetleń i kliknięć w narzędziu Google Search Console.

WIDOCZNOŚĆ MARKI

Widoczność strony w wyszukiwarce na zapytania brandowe.

WIDOCZNOŚĆ W GMB (MAPKA GOOGLE)

Weryfikacja wiodczności mapki Google i poprawność jej konfiguracji.

ANALIZA WIDOCZNOŚCI KONKURENCJI

Sprawdzenie, jak wygląda widoczność Twojej strony w porównaniu do głównych konkurentów.

HISTORIA WIDOCZNOŚCI

Weryfikacja historii domeny oraz jej historycznej widoczności.

CONTENT GAP

Frazy kluczowe, na które wyświetla się Twoja konkurencja, ale nie wyświetlasz się Twoja strona

Analiza elementów UX - zakres audytu SEO

Lista wybranych działań z zakresu analizy elementów UX na stronie.

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

PODSTAWOWE ELEMENTY UX

Analiza najważniejszych elementów strony, które mają wpływ na doświadczenia użytkowników (UX).

FORMULARZE KONTAKTOWE

Sprawdzenie, czy formularze są przyjazne użytkownikom i proste w obsłudze. Czy liczba pól jest zoptymalizowana i czy nie ma barier w ich wypełnianiu.

ŚCIEŻKA KONWERSJI

Ocena, czy proces zakupu lub wypełniania formularza jest prosty i zrozumiały dla użytkownika.

DOSTĘPNOŚĆ (ACCESABILITY)

Czy strona jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (np. odpowiednie kontrasty, obsługa klawiaturą, alternatywy dla obrazów)?

Dodatkowe działania - zakres audytu SEO

Sprawdź jakie korzyści jeszcze zyskujesz po wybraniu usługi audytu SEO w Webiti.

ZAKRES / DZIAŁANIA

AUDYT BASE

AUDYT OPTIMAL

AUDYT CUSTOM

WDROŻENIE REKOMENDACJI Z AUDYTU

Poprawienie błędów na stronie wskazanych w audycie SEO. Wdrożenie zmian na stronie.

Odpłatnie

Odpłatnie

do 3h

SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE

Spotkanie podsumowujące z omówieniem pzeprowadzonego audytu.

do 30 min

do 90 min

NADZÓR NAD WDROŻENIEM

Nadzorowanie prac związanych z wdrożeniem wytycznych z audytu SEO – jednorazowa weryfikacja.

RABAT NA USŁUGE SEO

Po skorzystaniu z usługi audytu SEO możesz otrzymać rabat na pozycjonowanie Twojej strony w Webiti.

do 10%

do 10%

Raport podsumowujący wykonany audyt SEO

Po zakończeniu audytu SEO otrzymają Państwo szczegółowy raport, który zawierać będzie podsumowanie wyników, analizę błędów oraz rekomendacje zmian. Raport dostarczy krótkie zestawienie kluczowych ustaleń oraz ogólną ocenę obecnego stanu optymalizacji SEO Państwa strony internetowej.

Zawierać będzie również dokładny przegląd napotkanych problemów, takich jak błędy techniczne, problemy z wydajnością strony, błędy w strukturze linków czy kwestie związane z treścią. Dodatkowo, raport obejmie konkretne, praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji strony, zarówno w zakresie aspektów technicznych, jak i treściowych. Przedstawimy również propozycje działań naprawczych oraz usprawnień, które mogą znacząco poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Nasz raport stanowi solidną podstawę do dalszych działań optymalizacyjnych i pomoże w pełni wykorzystać potencjał strony internetowej w kontekście SEO.

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO?

Audyt SEO to analiza, ocena i poprawa widoczności strony w wyszukiwarkach. Audyt SEO pomaga zrozumieć, jak Twoja strona jest widziana przez wyszukiwarki i jak można ją ulepszyć. Ale kiedy jest najlepszy moment na przeprowadzenie takiego audytu? Oto kilka sytuacji, kiedy warto to zrobić.

Gdy Twoja strona nie generuje oczekiwanych wyników

Jeśli Twoja witryna nie przyciąga oczekiwanej liczby odwiedzających lub nie przynosi zamierzonych rezultatów, może to być sygnał, że coś jest nie tak z jej optymalizacją SEO. Audyt może pomóc zidentyfikować problemy, takie jak na przykład: błędy techniczne, problemy z treścią, niskiej jakości linki.

Przeprowadzenie audytu SEO pozwoli zrozumieć, co jest nie tak i jak można poprawić widoczność witryny. Rekomendacje mogą obejmować: poprawę struktury strony, optymalizację treści pod kątem słów kluczowych, poprawę jakości linków prowadzących do Twojej strony.

Gdy Twoja strona nie była audytowana od dłuższego czasu

SEO to proces ciągłego doskonalenia. Wyszukiwarki regularnie aktualizują swoje algorytmy. To, co działało kilka miesięcy temu, może już nie być skuteczne. Dlatego ważne jest, aby regularnie przeprowadzać audyty SEO, aby upewnić się, że strona jest zawsze optymalizowana pod kątem najnowszych zmian.

Darmowa wycena

Dowiedz się, ile będzie kosztował audyt SEO Twojej strony.

Opinie naszych klientów

Jestem bardzo zadowolona z usług (pozycjonowanie strony) firmy Webiti. Przez długi czas współpracowałam z różnymi agencjami, jednak żadna z nich nie była w stanie osiągnąć dobrych wyników. Dopiero współpraca z Webiti przyniosła realne korzyści dla mojego biznesu. Profesjonalne podejście p. Darka i p. Krystiana, dokładna analiza mojej strony oraz skutecznie wdrożona strategia SEO sprawiły, że moja strona internetowa zaczęła pojawiać się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania. Dzięki temu zauważyłam znaczący wzrost ruchu na stronie oraz większą liczbę klientów. Gorąco polecam współpracę z WEBITI każdemu!
Opinia z Google - Webiti.pl
Ala Maj
Dzięki Webiti sprzedaż w moim sklepie internetowym znacznie wzrosła. Polecam tę współpracę!
Opinia z Google - Webiti.pl
Mateusz Klimczak
Korzystałam z usług kilku agencji SEO. Dopiero eksperci z Webiti pomogli mi zwiększyć sprzedaż! Polecam.
Opinia z Google - Webiti.pl
Jolanta Straszak
Serdecznie polecam. Super kontakt, wszystko jest wyjaśniane w prosty sposób. Dzięki optymalizacji mojej strony ruch w sklepie znacznie się zwiększył.
Opinia z Google - Webiti.pl
Alicja
Z Webiti współpracuję od dawna i jestem bardzo zadowolony. Pozycje mojej strony cały czas się poprawiają, ruch i sprzedaż rośnie. Wcześniej korzystałem z innych firm SEO i nic się nie działo. Webiti to strzał w 10 :).
Opinia z Google - Webiti.pl
Artur
Dariusz Herbuś - ekspert SEO od Audytów SEO

Porozmawiaj z naszym ekspertem SEO

Zastanawiasz się, jak poprawić widoczność swojej strony w Google? Skontaktuj się z naszym doświadczonym zespołem! Mamy ponad 10 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron i skutecznie pomagamy firmom, takim jak Twoja, zdobywać wyższe pozycje w wyszukiwarce. Profesjonalny audyt SEO to pierwszy krok do odkrycia potencjału Twojej strony – wskażemy obszary do optymalizacji i opracujemy strategię, która przyniesie realne rezultaty. Nie czekaj, pozwól nam pomóc Ci wyprzedzić konkurencję i zwiększyć ruch na Twojej stronie!

Case studies

Zobacz wyniki naszych Klientów

Artykuły

Nasz ostatnie artykuły

Scroll to Top