Google Ads (Adwords)
Sprawdź korzyści ze współpracy z nami w zakresie prowadzenia kamianii Google Ads
- Bez długich zobowiązań (prosta umowa na czas nieokreślony)
- Stały opiekun projektu
- Optymalziacja budżetu reklamowego (maksymalizacja ROI)
- Zwiększenie ruchu i konwersji na stronie
- Poznamy Twój biznes i dopasujemy do niego strategie
- Poznamy Twój biznes i dopasujemy do niego strategie
- Raportowanie prac i efektów
Zdobądź przewagę w internecie. Porozmawiajmy o Twojej stronie i biznesie.
Zwiększ swoje zyski z Google Ads!
Google Ads to platforma reklamowa Google, która daje firmom możliwość dotarcia do potencjalnych klientów. Dzięki Google Ads możesz wyświetlać reklamy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google (nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania) oraz na stronach partnerskich, co zwiększa widoczność Twojej marki i przyciąga ruch na Twoją stronę.
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, Google Ads umożliwia dotarcie do tych klientów, którzy już teraz szukają Twoich produktów lub usług. W Google Ads pierwsze efekty możesz uzyskać zaraz po uruchomieniu kampanii. Pamiętaj, że decydując się na kampanię Google płacisz tylko za kliknięcia w reklamę (czyli wejście potencjalnego klienta na Twoją stronę) oraz prowizję za obsługę kampanii.
Co zyskasz z Google Ads?
Sprawdź jakie korzyści czekają Cię po rozpoczęciu z nami współpracy w zakresie Google Ads.
Duży zasięg kampanii
Twoje reklamy mogą pojawiać się na szczycie wyników wyszukiwania Google (nad wynikami organicznymi) w momencie, gdy potencjalni klienci szukają Twoich produktów lub usług.
Kontrola kosztów
Płacisz tylko za rzeczywiste kliknięcia w Twoje reklamy (+prowizja za obsługę), co oznacza, że każdy wydany grosz ma realny wpływ na wzrost ruchu na stornie.
Natychmiastowe wyniki
Kampanie Google Ads mogą generować ruch i sprzedaż niemal natychmiast po ich uruchomieniu.
Szybka i dokładna analiza wyników
Google Ads zapewnia natychmiastowy dostęp do danych o wydajności reklam, co pozwala na szybką reakcję i optymalizację kampanii na podstawie rzeczywistej skuteczności.
Remarketing
Google Ads umożliwia również wykorzystanie technik remarketingowych, które pozwalają na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie dokonali zakupu. To skuteczny sposób na zwiększenie wskaźników konwersji.
Darmowa wycena
Co to jest Google Ads?
Google Ads, znane wcześniej jako Google AdWords, to platforma reklamowa stworzona przez Google, która umożliwia firmom promowanie ich produktów i usług w internecie. Działa na zasadzie reklam płatnych za kliknięcie, co oznacza, że płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Dzięki zaawansowanym opcjom targetowania (np. selekcja geograficzna, demograficzna, czy według zainteresowań), Twoje reklamy są wyświetlane osobom najbardziej skłonnym do dokonania zakupu. To zwiększa efektywność kampanii i przyczynia się do lepszego ROI (zwrotu z inwestycji).
Jak działa kampania Google Ads?
Gdy użytkownik wpisuje określone słowa kluczowe w wyszukiwarkę Google, system Google Ads wyświetla reklamy, które są z tymi słowami związane. Na przykład, jeśli ktoś szuka “kwiaciarni w Warszawie”, to na górze lub na dole strony z wynikami wyszukiwania mogą pojawić się reklamy od lokalnych kwiaciarni.
Skuteczność kampanii Google Ads
Google Ads jest wyjątkowo skuteczne, ponieważ pozwala dotrzeć do klientów dokładnie w momencie, gdy szukają oni Twoich produktów lub usług. To oznacza, że Twoja reklama jest nie tylko dobrze widoczna, ale także bardzo trafna i aktualna.
Kontrola kosztów
Jednym z największych atutów Google Ads jest kontrola nad budżetem. Decydujesz, ile chcesz wydać na reklamę dziennie, tygodniowo czy miesięcznie, a system Google zapewnia, że nie przekroczysz tego limitu. To sprawia, że Google Ads jest dostępne dla firm o różnych budżetach, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje.